Komunikacja marki
W jaki sposób tworzyć spójny i profesjonalny wizerunek marki w sieci?

Cel edukacyjny
Uczestnicy:
- Dowiedzą się, czym jest spójna komunikacja marki w mediach społecznościowych;
- Dowiedzą się, w jaki sposób tworzyć profesjonalną strategię komunikacji marki w internecie oraz budować społeczność zaangażowanych odbiorców;
- Poznają zasady spójnej komunikacji wizualnej oraz programy graficzne, które ją umożliwiają;
- Poznają techniki i style komunikacji, które wpływają na budowanie pozytywnego wizerunku w sieci.
Adresaci szkolenia
Warsztaty są skierowane do:
- Osób zainteresowanych budowaniem silnej marki osobistej w sieci;
- Osób odpowiedzialnych za wizerunek firm oraz organizacji w mediach społecznościowych;
- Osób zainteresowanych marketingiem oraz komunikacją.


Sylwia Ason
Jestem certyfikowaną terapeutką ustawień systemowym w nurcie Berta Hellingera wg Cichych Ustawień Rodzin, trenerką rozwoju osobistego, coachem oraz mediatorem sądowym. Stosuję metody pracy zarówno ze świadomością jak i podświadomością, takie jak totalna biologia, hipnoterapia, kinezjologia i technika uwalniania. W pracy stosuję również własną autorską metodę pracy ustawieniowej opartą o poziomy świadomości Davida R. Hawkinsa. Uczyłam się w Szkole Ustawień Hellingerowskich przy Instytucie w Taunusie gdzie moimi nauczycielami byli najbliżsi współpracownicy Sophie i Berta Hellinger: Anna Choińska, Gerhard Walper oraz Wolfgang Deusser.
Ukończyłam kursy u Gabrieli Orr z kronik Akaszy. Poszerzam swoją wiedzę u lek. med. Dorota Kalwajt w Akademii Kinezjologii oraz studiuję psychologię w specjalnościach psychotraumatologia oraz psychologia kliniczna. Praca z drugim człowiekiem oraz pomoc jaką mogę zaoferować jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Moje doświadczenie to nie tylko lata nauki, ale przede wszystkim własny rozwój, doświadczenie w pracy z drugim człowiekiem oraz zbieranie własnych doświadczeń życiowych.